Beleef de weelde van Water en Wouden


TIP-Eastermar, de toeristische informatiepost van Eastermar, looft prijzen uit voor de creatiefste foto, die bovenstaand thema het beste verbeeldt.
Na een lange koude winter ontluikt de schoonheid van de wouden, Eastermar is ontwaakt uit haar winterslaap. De hoogste tijd om je camera te pakken en al dit fraais vast te leggen voor de fotowedstrijd: BELEEF DE WEELDE VAN WATER EN WOUDEN.

Spelregels:
- De prijsvraag loopt van 1 Juni - 30 September 2013.
- Je mag met max. 10 foto's meedoen.
- Iedereen kan eenmalig 1 tot 5 sterren uitdelen per foto.
- De uitslag zal via www.tip-eastermar.nl bekend gemaakt worden op woensdag 10 -10 - 2013.

Opwww.tip-eastermar.nl onder het tabje 'fotowedstrijd' vind je alle informatie om mee te doen én om te stemmen.
De eerste prijs is een publieksprijs, deze wordt gewonnen door degene met de meeste publieksstemmen. Zo simpel als wat. Eastermar is een dorp waar vrij fanatiek getwitterd en ‘gefacebookt’ wordt. We roepen iedereen dan ook op om gebruik te maken van de vriendenkring op Facebook, Hyves, of ander (sociale) netwerken om te helpen de publieksprijs in de wacht te slepen. Dus zegt het voort ...

Zegt het voort. ..
TIP-Eastermar nodigt u van harte uit om uw creativiteit aan te spreken en zoveel mogelijk stemmen te verzamelen.

De tweede prijs is een juryprijs, de jury zal de foto's beoordelen op creativiteit van de invulling van het thema. Men vond voor de jury drie kandidaten die ieder op zijn/haar eigen manier zeer betrokken zijn bij de cultuur en natuur rond Eastermar:

  • Martsje Mud oorspronkelijk bedenkster van de slogan ‘beleef de weelde van water en wouden’ in 2008.
  • Saskia van den Berg, redactielid van de dorpssite van Eastermar, met een passie voor natuurfotografie.
  • Simon Bosma, begeesterd fotograaf voor de Feanster, voorlichter en webmaster van gemeente Ferwerderadiel.

Zowel de publieksprijs als de juryprijs zal bestaan uit een mooi pakket streekproducten ter waarde van €35,-

Oar doarps- en ferieningsnijs:
Ek nijsgjirrich: